.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷۰ شعبه آرای مردم جویبار را در انتخابات جمع آوری می کند
فرماندار جویبار با اشاره به درپیش بودن انتخابات اظهار داشت: ۷۰ شعبه برای جمع آوری آرای مردم شهرستان پیش بینی می شود.

به گزارش شمال نیوز،  سید علی اسد ظهر دوشنبه در جلسه مشترک هیئت نظارت و بازرسی انتخابات با اهالی رسانه با اعلام اینکه مهمترین شرط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ، اصل امانتداری وبی طرفی مجریان انتخابات است ، افزود؛ همراهی و هم افزایی مجموعه انتخابات در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه بسیار مهم خواهد بود و اعضای شورای تامین شهرستان نیز هماهنگی حداکثری را در این زمینه خواهند داشت.

وی تعداد شعبات اخذ رای در انتخابات قبلی شهرستان را ۷۰ شعبه بیان کرد و گفت؛ در صورت نیاز و طبق صلاحدید ستاد انتخابات تعداد شعبات اخذ رای شهرستان افزایش خواهد یافت.

فرماندار جویبار بیان کرد: از بعد پیروزی انقلاب اسلامی ، شاهدحضور همیشگی مردم در تمامی صحنه ها و بخصوص زمان انتخابات بودیم و با حضور خود مردم  کارهای بزرگی در کشور به نتیجه رسیده است .

در ادامه این نشست دادستان جویبار یکی از نماد جمهوری اسلامی ایران را برگزاری انتخابات بیان کردو گفت: مهمترین موضوع  مورد توجه در برگزاری انتخابات صحیح ، اجرای اصل عدالت است .

سید محمدقنبری اظهار کرد: در زمان تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی حفظ حرمت ها رعایت شود و مسائلی که موجب ناامنی در جامعه شود با آن برخورد خواهیم کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.